Prowadzenie social media

Teoretycznie social media miały służyć do utrzymywania kontaktów i pokazywania swojego życia prywatnego. Jednak obecnie wykorzystują je również przedsiębiorstwa, które chcą zdobyć nowych klientów. Platformy mediów społecznościowych mają zasięg globalny, więc informacje tam publikowane mogą dotrzeć do wszystkich. Z tego powodu są właśnie wykorzystywane również w marketingu internetowym.

Prywatne wykorzystanie social mediów

Po co nam social media? Żeby wstawić wyselekcjonowane zdjęcia, pokazujące fragment naszego życia. Można też korzystać z postów w formie pisanej i zapytać o poradę, wydarzenie czy inną osobę. Zatem można powiedzieć, że faktycznie takie profile pozwalają nam komunikować się z innymi osobami. W każdym medium udostępniono funkcje prywatnych konwersacji, a czasem nawet video czatów. Świetnie się sprawdzają, gdy chcemy skontaktować się z rodziną czy znajomymi i mieć namiastkę prawdziwego spotkania.

Social media dla firm

Przedsiębiorstwa szukają nowych klientów wszędzie. A skoro potencjalni odbiorcy są obecni w social mediach, to i tak pojawiają się firmy. Stworzony profil firmowy może mieć charakter informacyjny. Pokazując na nim życie firmy, nową ofertę czy nawet informując o dostawach lub terminach realizacji usług, można zdobyć nowych obserwatorów, którzy będą chcieli wiedzieć o firmie więcej. Jednak jest to też miejsce do nawiązania więzi między odbiorcami i firmą. Odpowiadanie na ich pytania, przekazywanie im wiedzy, a nawet pokazywanie jak zastosować produkty czy jakie efekty daje usługa to świetne pomysły na prowadzenie firmowych social media.

Sprawdź https://mrpost.pl/

Kategorie