Google Ads pokazuje Twoją reklamę ewentualnym klientom czy zainteresowanym artykułem czy usługą użytkownikom. Ogłoszeniodawcy licytują szukane hasła czy wyrażenia kluczowe, natomiast zwycięzcy owej propozycji są stawiani na górze stron rezultatów szukania, na filmach w YouTube czy na dobrych stronach internetowych, we współzależności od dobranego typu kampanii reklamowej. Należałoby także wiedzieć, czym naprawdę są kampanie google ads.
Spis treści
Co to jest Google Ads, Google AdWords?
Jeżeli masz stronę internetową, to prawdopodobnie już wiesz (czy zaczynasz się tymże interesować), iż niezwykle istotne jest jej pozycjonowanie w wyszukiwarce, więc umacnianie pozycji w Google. Dzięki temu klienci mogą odnaleźć cię wówczas, jeśli wymagają proponowanych poprzez ciebie pomocy, artykułów. Pozycjonowanie stron www daje długotrwałe zalety, jednak może być niewystarczające, jeśli właśnie zaczynasz z własnym biznesem.
Oddziaływanie reklam w programie Google Adwords
Kampanie google ads w wielkiej mierze opierają się na dobrym wyborze fraz kluczowych, jakie planujemy powiązać z własną stroną internetową. Muszą być one połączone z artykułami czy pomocami, jakie świadczymy. Dzięki kampanii Google Adwords, własna strona może być wyświetlana na pierwszym miejscu rezultatów szukania, niezależnie od pozycjonowania organicznego. Zasięg reklamy jest natomiast zdecydowanie większy, bowiem obejmuje też bannery postawione w wielkich serwisach i portalach. Emitowane reklamy są dopasowane do preferencji użytkownika.
Na czym polega optymalizacja reklam Google AdWords?
Udoskonalając kampanię musimy skoncentrować się na danych, jakie daje nam Google AdWords i Google Analytics. Momentami można wesprzeć się pozostałymi programami do oceny ruchu na stronie jednak owe 2 znacznie starczą przy większości kampanii. Realizując działalności musimy ją optymalizować pod każdym kątem tak by była jak najlepsza.